neděle 10. května 2015

Robert Fulghum: To nejlepší z Fulghuma (2 CD) (čte Miroslav Moravec) CD Cover



Povídky Roberta Fulghuma si oblíbili nejen Američané. Pojem Fulghum si podmanil svět normálních, přemýšlivých lidí, co mají srdce. I v Česku vycházejí jeho knihy v opakovaných vydáních. Autor několikrát navštívil Prahu a v Divadle Viola měl večer svého autorského čtení.

Tomuto okouzlujícími "sympaťákovi" s bílým vousem a modrýma očima učaroval hlas Miroslava Moravce, který jeho povídky na uvedené scéně téhož večera předčítal v češtině. Prohodil cosi o andělských vibracích. Prohlásil, že si lepšího interpreta svých povídek nedovede představit. Po čase, na přelomu tisíciletí, vznikla tato studiová nahrávka, jako dárek autorovi (něco ve stylu "papírového pytlíku v lepenkové krabici"). Komplet 2CD nabízí výběr povídek z knih: Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce; Už hořela, když jsem si do ní lehal; Ach jo; Možná možná ne.

Tracklist:
 
Po mnoho let... 5:15
Část pastorského povolání... 4:45
Propojovací kabely... 6:12
Dovolte... 3:45
Já vám to řeknu... 6:20
Ve žlutém zaprášeném... 4:54
Léto roku 1959... 6:18
J. Pierpont zemřel... 5:18
Jestli jste... 7:55
Ta lepenková krabice... 8:22
Učitel je zticha... 7:39
A co vy to vlastně děláte? 13:11
Nějaké otázky? 9:45
Jednou o svatojánské noci... 4:23
Jednou jsem sehrál... 4:58
Jedni známí... 10:07
Oddával jsem už... 10:44
Bezpočtukrát jsem v životě... 7:15
Jeden z nejmoudřejších lidí... 8:37
Jeden můj kamarád z Alžírska... 8:11
Skoro celý život... 7:32
Za chvíli se začnu věnovat... 4:24
 
Robert Fulghum. Překlad Jiří Hrubý. Výběr a sestava textu Jiří Seydler. Hudba Jiří Šlupka Svěrák.

Interpretuje Miroslav Moravec.

Pozn.: Výběr z povídkových knih Ach jo, Už hořela, když jsem si do ní lehal, Vše, co jsem opravdu potřeboval vědět, jsem se naučil v mateřské školce a Možná, možná ne.

Celkový čas: 02:35:37
 
V prodeji od: 12.03.2007

Žádné komentáře:

Okomentovat